KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

local sensitivities

Polish translation: delikatne kwestie wynikające z uwarunkowań miejscowych


15:32 Jun 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: local sensitivities
In every country where we advertise we will be attentive to local, cultural, political and religious sensitivities
agusia
Polish translation:delikatne kwestie wynikające z uwarunkowań miejscowych
Explanation:
kulturowych, poltycznych i religijnych
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
serdecznie dziekuje, brzmi super
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5delikatne kwestie wynikające z uwarunkowań miejscowych
Maciej Andrzejczak
4(istotne/newralgiczne) uwarunkowania/czynniki lokalne
Maciek Drobka
3szczególne uwrażliwienia lokalne
Tomasz Poplawski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(istotne/newralgiczne) uwarunkowania/czynniki lokalne


Explanation:
Np. tak

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 314

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szczególne uwrażliwienia lokalne


Explanation:
a więc wymagające szczególnej delikatności agencji

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciej Andrzejczak: w zdaniu brzmi słabo
26 mins
  -> jestem innego zdania - ot, różnica poglądów

neutral  Ewa Dabrowska: zgadzam się z Maciejem; 'uwrażliwienie' to raczej 'pobudzenie wrażliwości' np. muzycznej
3 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
delikatne kwestie wynikające z uwarunkowań miejscowych


Explanation:
kulturowych, poltycznych i religijnych

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115
Grading comment
serdecznie dziekuje, brzmi super

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: To nie jest żaden sarkazm ani nic takiego, ale czy możesz wytłumaczyć, dlaczego dajesz pewność 5?
41 mins
  -> bo tu nie można nic innego (znaczeniowo) wymyślić

neutral  Tomasz Poplawski: Dołączając się do Maćka, gratuluję samopoczucia!
45 mins