KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

pure relationship

Polish translation: czyty/ oczywisty związek / relacja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pure relationship
Polish translation:czyty/ oczywisty związek / relacja
Entered by: ironsz

09:28 Sep 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: pure relationship
reguła rynek-towar
mww
czyty/ oczywisty związek / relacja
Explanation:
imo
Selected response from:

ironsz
Grading comment
thnx

2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1prosta zależność
inmb
4czyty/ oczywisty związek / relacja
ironsz
3związek teoretyczny/fundamentalnyRoman Kozierkiewicz
3niezakłócona (innymi czynnikami) relacja
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czyty/ oczywisty związek / relacja


Explanation:
imo

ironsz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 29
Grading comment
thnx

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niezakłócona (innymi czynnikami) relacja


Explanation:
Trochę niezgrabnie, ale tak mi się kojarzy...

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 314

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
prosta zależność


Explanation:
Propozycja.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: napisałbym współzależność, ale wydaje mi się, że o to chodzi
15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
związek teoretyczny/fundamentalny


Explanation:
Do wyboru w zależnosci od kontekstu

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 260