KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

Promotional price subject to availability

Polish translation: cena promocyjna pod warunkiem dostępności (towaru/usług)


10:42 Oct 22, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: Promotional price subject to availability
Jak to ladnie ujac? Bardzo prosze o pomoc.
ANNA BLAZ
Poland
Polish translation:cena promocyjna pod warunkiem dostępności (towaru/usług)
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziekuje za szybka pomoc. twoja propozycja nabardziej mi sie podoba
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Cena promocyjna obowiązuje do wyczerpania zapasówEwa Zmudzinska
4cena promocyjna pod warunkiem dostępności (towaru/usług)
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
promotional price subject to availability
cena promocyjna pod warunkiem dostępności (towaru/usług)


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 345
Grading comment
dziekuje za szybka pomoc. twoja propozycja nabardziej mi sie podoba

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
promotional price subject to availability
Cena promocyjna obowiązuje do wyczerpania zapasów


Explanation:
Pewność tylko średnia z powodu braku kontekstu, jednak taki właśnie dopisek często znajduje się np. na ulotkach z ofertami promocyjnymi.

Ewa Zmudzinska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz Witek
1557 days
  -> Dziękuję! Miło widzieć, że nawet po tak długim czasie moja odpowiedź wywołuje pozytywny odzew ;-)