KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

Goodbye maybe-hello future

Polish translation: przyszlosc bez zadnych niejasnosci


19:23 Oct 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: Goodbye maybe-hello future
Haslo marketingowe banku druga wersja- mam kilka pomyslow ale moze cos zaproponujecie? chodzi o krotkie i tresciwe oddanie koncepcji banku- wspieranie klienta
ANNA BLAZ
Poland
Polish translation:przyszlosc bez zadnych niejasnosci
Explanation:
- przyszlosc bez zadnych niejasnosci/watpliwosci
- zostawmy watpliwosci z boku/za soba
- pora na jasne i klarowne rozwiazania
- niejasnosciom mowimy 'nie'
- pewna przyszlosc, bez spekulacji.

itd.itp. Prawie, ze samowolka w kreowaniu sloganow ;)
Sympatyczna zabawa ;)
Selected response from:

Vaynel
Poland
Grading comment
wielkie dzieki, pora na jasne i klarowne rozwiazania jes wedlug mnie najlepsza.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przyszlosc bez zadnych niejasnosciVaynel
3zegnajcie watpliwosci - witaj jutro
ibuchem


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
goodbye maybe-hello future
zegnajcie watpliwosci - witaj jutro


Explanation:
moze troche bardziej bezposrednio do odbiorcy

ibuchem
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  allp: czyli: przyjdź jutro, bo dzisiaj zamknięte? ;)
30 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
goodbye maybe-hello future
przyszlosc bez zadnych niejasnosci


Explanation:
- przyszlosc bez zadnych niejasnosci/watpliwosci
- zostawmy watpliwosci z boku/za soba
- pora na jasne i klarowne rozwiazania
- niejasnosciom mowimy 'nie'
- pewna przyszlosc, bez spekulacji.

itd.itp. Prawie, ze samowolka w kreowaniu sloganow ;)
Sympatyczna zabawa ;)


Vaynel
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
wielkie dzieki, pora na jasne i klarowne rozwiazania jes wedlug mnie najlepsza.