KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

customer services

Polish translation: 1. obsługa klienta 2. centrum usług(owe)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer services
Polish translation:1. obsługa klienta 2. centrum usług(owe)
Entered by: Polangmar

09:51 Feb 8, 2009
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: customer services
Tłumaczę stronę internetową programu.

Tekst na przycisku jest taki:

"Customer services", co można przetłumaczyć jako "Obsługa klienta" ew. Ale sęk w tym, że prowadzi on do strony pt. "Usługi". Jak zatem przetłumaczyć "Customer Services", aby jedno było powiązane z drugim (centrum obsługi z usługami). Na przycisku jest miejsce na 2 słowa.

Mile widziana kreatywność nastawiona na marketing...
TechWrite
Israel
centrum usług, centrum usługowe
Explanation:
Dwie propozycje.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Najbardziej odpowiada mi ta odpowiedź. Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1serwis klienta
Ann Krol
4centrum usług, centrum usługowePolangmar
3 +1dział obsługi klienta
Luiza Wyganowska
2usługi klienckiesmok
1lista usług
geopiet


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
usługi klienckie


Explanation:
Ale słabo się guglują.

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
serwis klienta


Explanation:
proponuję serwis klienta, skoro lepiej dwa słowa,
pozdrawiam!

Ann Krol
Spain
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: serwis dla klientów
3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dział obsługi klienta


Explanation:
możne tak...

Luiza Wyganowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz Witek
874 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
lista usług


Explanation:
skoro do nich prowadzi...?

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 93

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
centrum usług, centrum usługowe


Explanation:
Dwie propozycje.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 469
Grading comment
Najbardziej odpowiada mi ta odpowiedź. Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc!!
Notes to answerer
Asker: Najbardziej odpowiada mi ta odpowiedź. Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc!!