KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

Plan for sequenced growth throughout the product life cycle.

Polish translation: Plan (zagwarantowania, zapewnienia) ciągłego wzrostu


00:29 Mar 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / marketing
English term or phrase: Plan for sequenced growth throughout the product life cycle.
.."sequenced growth..." "product life cycle" ?? -- pomocy! ;-)
mdarron
United States
Polish translation:Plan (zagwarantowania, zapewnienia) ciągłego wzrostu
Explanation:
w całym cyklu życia produktu.

Nic w tym dziwnego - produkty też się rodzą, żyją i umierają. Czasami nawet próbują zmartwychwstać - vide w tej chwili Frugo.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje wszystkim za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Plan (zagwarantowania, zapewnienia) ciągłego wzrostu
Andrzej Lejman
4Plan wzrostu sekwencyjnego przez cały cykl życia produktuwarsaw_guy
3plan sekwencyjnego wzrostu poprzez cykl życia produktuamat


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plan sekwencyjnego wzrostu poprzez cykl życia produktu


Explanation:
dosłowne tłumaczenie

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  warsaw_guy: moim zdaniem raczej 'przez' - przez caly cykl zycia produktu
3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Plan wzrostu sekwencyjnego przez cały cykl życia produktu


Explanation:
ewentualnie w trakcie trwania całego cyklu życia...

warsaw_guy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Plan (zagwarantowania, zapewnienia) ciągłego wzrostu


Explanation:
w całym cyklu życia produktu.

Nic w tym dziwnego - produkty też się rodzą, żyją i umierają. Czasami nawet próbują zmartwychwstać - vide w tej chwili Frugo.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 90
Grading comment
Dziekuje wszystkim za pomoc!