KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

announce the arrival of the next generation of technology

Polish translation: ogłosimy (oznajmimy) nadejście nowej generacji technologii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:announce the arrival of the next generation of technology
Polish translation:ogłosimy (oznajmimy) nadejście nowej generacji technologii
Entered by: magdat

08:38 Aug 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: announce the arrival of the next generation of technology
we will continue to invest..and will sooon announce - brakuje mi slowa, choc wiem o co chodzi
magdat
ogłosimy (oznajmimy) nadejście nowej generacji technologii
Explanation:
Ulepszona generacja technologii WCDMA zapewni bezprzewodowy szerokopasmowy
dostęp do Internetu, Intranetu i sieci korporacyjnych LAN. ...
media.ericsson.pl/notatka_19658.html - 15k
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
wydaje mi sie ze to, ale podobalo mi sie ten zwiastun, z tym, ze tu w kontekscie nie bardzo pasowalo, dzieki maciek i magdzie dziadosz za podobna odpowiedz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ogłosimy nadej¶cie nowej generacji technologii
Magda Dziadosz
4 +1ogłosić nadejście technologii następnej / kolejnej generacji
bartek
4 +1ogłosimy (oznajmimy) nadejście nowej generacji technologii
Maciej Andrzejczak
4ogłaszać nadej¶cie technologii nowej generacjiamat
3zwiastować nadejście nowej generacji ....
Anna Bittner


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ogłosić nadejście technologii następnej / kolejnej generacji


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 247

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
12 mins
  -> Dzięki :-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwiastować nadejście nowej generacji ....


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-08-02 08:43:24 GMT)
--------------------------------------------------

a może do twojego zdania lepiej bedzie pasowała taka forma:
będziemy zwiastunem nowej generacji...

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ogłosimy (oznajmimy) nadejście nowej generacji technologii


Explanation:
Ulepszona generacja technologii WCDMA zapewni bezprzewodowy szerokopasmowy
dostęp do Internetu, Intranetu i sieci korporacyjnych LAN. ...
media.ericsson.pl/notatka_19658.html - 15k

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115
Grading comment
wydaje mi sie ze to, ale podobalo mi sie ten zwiastun, z tym, ze tu w kontekscie nie bardzo pasowalo, dzieki maciek i magdzie dziadosz za podobna odpowiedz

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: zdecydowanie - mowa jest o nowej generacji technologii (czy techniki), a nie technologii nowej generacji
8 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ogłosimy nadej¶cie nowej generacji technologii


Explanation:
wkrótce ogłosimy...
HTH
Magda

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-08-02 08:45:00 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, miało być: technologii nowej generacji

Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Panda
7 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ogłaszać nadej¶cie technologii nowej generacji


Explanation:
prop.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish