KudoZ home » English to Polish » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

conveyor table(s)

Polish translation: przenośniki płytkowe


10:00 Oct 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: conveyor table(s)
the product - Airbag Nylon Cushion Assy. was manufactured in the Philippines using local and imported materials
These materials have undergone sufficient work processes and substantial transformation by way of

a/ weaving of Yarn - using the Water Jet Loom machines
b/ coating Process with silicone - is designed to giv a coat to the heat-set Airbag fabric and dry-cure at high speed.
c/ cutting process - that Airbag Fabric are cut by way of Hydraulic Press Cutting machine thru* a series of conveyor tables, with the aid of the press bed and speed of belt conveyor, this allow the cutting of the fabric with precision and accurate dimensions

through a series of conveyor tables ?.... (* jak w oryginale)
Tradeusz
Polish translation:przenośniki płytkowe
Explanation:
conveyor table (tops) - przenosniki z płytkami na zawiasach (transport butelek itp.)

A conveyor table top is a conveyor that uses hinged plastic or metal plates to convey ... Neupak Conveyor Table Top 179" L x 6" W, 1/2 Hp Vari-Speed Drive ...

Przenośniki płytkowe, transportery, przenośnik płytkowy, transporter
Jesteśmy producentem wysokiej jakości, przenośników taśmowych, płytkowych siatkowych, spiralnych, rolkowych, na macie modularnej oraz urządzeń specjalnych: ...
www.profilex.com/plytkowe.php - 24k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-23 12:11:30 GMT)
--------------------------------------------------

tu pewnie bardziej płytowe. Na płycie materiał, płyta wchodzi na dolną płyte podporową prasy (presss bed). Zgrywając prędkośc przenosnika z prędkością głowicy wycinającej można... itd. (my guess)
Selected response from:

A.G.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przenośniki płytkoweA.G.
4płyty przenośnikarobwoj
4taśmociąg
Michal Labedzki


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
taśmociąg


Explanation:
albo przenośnik taśmowy. imho to tylko wariacja nt. conveyor system, czy conveyor belt. mozna tez nazwać to podajnikiem [czy 'systemem podajnikow, tak zeby pasowalo do tekstu]



Michal Labedzki
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przenośniki płytkowe


Explanation:
conveyor table (tops) - przenosniki z płytkami na zawiasach (transport butelek itp.)

A conveyor table top is a conveyor that uses hinged plastic or metal plates to convey ... Neupak Conveyor Table Top 179" L x 6" W, 1/2 Hp Vari-Speed Drive ...

Przenośniki płytkowe, transportery, przenośnik płytkowy, transporter
Jesteśmy producentem wysokiej jakości, przenośników taśmowych, płytkowych siatkowych, spiralnych, rolkowych, na macie modularnej oraz urządzeń specjalnych: ...
www.profilex.com/plytkowe.php - 24k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-23 12:11:30 GMT)
--------------------------------------------------

tu pewnie bardziej płytowe. Na płycie materiał, płyta wchodzi na dolną płyte podporową prasy (presss bed). Zgrywając prędkośc przenosnika z prędkością głowicy wycinającej można... itd. (my guess)

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO z tekstu wynika, że w chwili cięcia nóż wsuwa się między płyty/segmenty. Trudno mieć pewność bez fotografii.
4 mins
  -> chyba bardziej prawdopodobne niż moja zgadywanka wyżej, dziękuje

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płyty przenośnika


Explanation:
tak wynika z kontekstu i układu słów. Tłumaczenie byłoby następujące: ... tkanina cięta jest na maszynie tnącej z dociskiem hydraulicznym na ciągu (szeregu) płytkach przenośnika przy pomocy...

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 61