KudoZ home » English to Polish » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

boxes

Polish translation: opakowanie


23:10 Mar 9, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: boxes
Material means the polymer cost, masterbatch and boxes.
Wypraski produkujemy.
Ostrzeżenie - Włoch pisał.
Prufowany przedpiśca zrobił z tego *pudełka*, a że wykazuje się silnie w tym tekście umowy ... :(
Iza Szczypka
Spain
Polish translation:opakowanie
Explanation:
mi to wyglada na opakowanie, idąc tropem tego kosztu polymeru ...
Selected response from:

bARBARA Marszalek
Grading comment
Skoro twierdzicie, że o opakowania chodzi, a nie żadne formy itp., to czuje się uspokojona. :) Przymiotnika brak, więc wole nie ryzykować uszczegóławiania.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3opakowania jednostkowe
ironsz
2opakowaniebARBARA Marszalek


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
opakowanie


Explanation:
mi to wyglada na opakowanie, idąc tropem tego kosztu polymeru ...

bARBARA Marszalek
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Skoro twierdzicie, że o opakowania chodzi, a nie żadne formy itp., to czuje się uspokojona. :) Przymiotnika brak, więc wole nie ryzykować uszczegóławiania.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opakowania jednostkowe


Explanation:
i zbiorcze (master) Może w tym kierunku

ironsz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21