KudoZ home » English to Polish » Mathematics & Statistics

not exist

Polish translation: jest nieoznaczona


19:49 Oct 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Mathematics & Statistics
English term or phrase: not exist
(å x² - (å x)² / N) / (N-1) for N > 1 and not exist for N=1
formuła obliczania wariancji
Any ideas?
bartek
Polish translation:jest nieoznaczona
Explanation:
Wariancja przyjmuje wartość [wzór] dla N>1 i jest nieoznaczona dla N=1
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5jest nieoznaczona
Rafal Korycinski
4 +2nie istnieje
Alex Pszczola
4jest nieokreślona
M.A.B.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
jest nieoznaczona


Explanation:
Wariancja przyjmuje wartość [wzór] dla N>1 i jest nieoznaczona dla N=1

Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barwin: gdyż dzielić przez zero nie można :)
1 hr
  -> Dziękuję :-)

agree  atche84: chyba ma byc does not exist - znow "native" autor ?
1 hr
  -> Dziękuję :-)

agree  Katarzyna Landsberg-Polubok
11 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  Grzegorz Kurek
17 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  M.A.B.: oba dobre
2 days27 mins
  -> Dzięki :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nie istnieje


Explanation:
po prostu: wartość nie istnieje dla zmiennej N=1


    Reference: http://www.wmie.uz.zgora.pl/~jskowron/pliki/granicafunkcjici...
    Reference: http://www.lo.olecko.pl/matematyka/pdf/wlasnosci_funkcji.pdf
Alex Pszczola
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Wargan
20 hrs

agree  M.A.B.: oba dobre
2 days28 mins

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jest nieokreślona


Explanation:
Tak też się mówi. "jest nieokreślona dla N=1"

M.A.B.
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 326