KudoZ home » English to Polish » Mathematics & Statistics

outlier

Polish translation: wartosc oddalona, izolowana, odstajaca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outlier
Polish translation:wartosc oddalona, izolowana, odstajaca
Entered by: Teresa Goscinska

11:58 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Mathematics & Statistics
English term or phrase: outlier
warto¶ć w serii danych która odstaje znacz±co od innych
Dojo
wartosc oddalona
Explanation:
wartosc izolowana

slownik naukowo-techniczny

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-07 12:33:41 (GMT)
--------------------------------------------------

wartosc odstajaca

to podaje slownik chemiczny

Mysle ze wszystkie okreslenia sa dobre
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wartosc oddalona
Teresa Goscinska
4wynik odbiegający
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wartosc oddalona


Explanation:
wartosc izolowana

slownik naukowo-techniczny

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-07 12:33:41 (GMT)
--------------------------------------------------

wartosc odstajaca

to podaje slownik chemiczny

Mysle ze wszystkie okreslenia sa dobre

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 6

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wynik odbiegający


Explanation:
outlier = (statyst.) watrośćnietypowa, wynik odbiegający
[E-P Dictionary of Science and Technology]]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36