KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

buffer store

Polish translation: pojemnik buforowy o zmiennej pojemno¶ci na elementy ..


17:33 Jul 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: buffer store
The closest state of the art is considered to be document D1A, which discloses a variable-capacity bufer store 1 for rod-shaped articles.
kuzma
Polish translation:pojemnik buforowy o zmiennej pojemno¶ci na elementy ..
Explanation:
o kształcie cylindrycznym.
Je¶li to pakowanie papierosów, to raczej zwykły pojemnik
Selected response from:

A.G.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pamieć buforowa, bufor1234Monika
2pojemnik buforowy o zmiennej pojemno¶ci na elementy ..A.G.
2pamięć kształtuxxxM_M


Discussion entries: 6





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pamięć kształtu


Explanation:
może o to chodzi
http://www.wiinom.us.edu.pl/index.php?page=page&id_menu=15

w informatyce –> pamięć buforowa

xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 256

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pamieć buforowa, bufor


Explanation:
nie jestem do konca pewna czy to o to chodzi ale w informatyce to na pewno istnieje...

1234Monika
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pojemnik buforowy o zmiennej pojemno¶ci na elementy ..


Explanation:
o kształcie cylindrycznym.
Je¶li to pakowanie papierosów, to raczej zwykły pojemnik

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944