KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

ejection rings

Polish translation: sprężynuj±ce pier¶cienie (wypychaj±ce),


16:38 Jul 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: ejection rings
“Fenner vane air motors type VAJ/VSC are motors with ejection rings for the blades”.
Zdanie to rozumiem tak:
Łopatkowe silniki pneumatyczne firmy Fenner typu VAJ/VSC są silnikami w których pozycje łopatek ustalane są przez pierścienie wypychające.
Czy "ejection rings" można określić jako pierścienie wypychające? Nie znam się na silnikach pneumatycznych. Może ktoś zna bardziej fachową terminologię.
DarekS
Polish translation:sprężynuj±ce pier¶cienie (wypychaj±ce),
Explanation:
które wypychaja łopatki tak, aby były w stałym i pewnym styku z korpusem.

Normalnie robi± to pojedyncze sprężynki na dnie rowków w piascie, w których osadzone s± łopatki
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sprężynuj±ce pier¶cienie (wypychaj±ce),A.G.
2pierścienie wyrzutnikowerobwoj


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pierścienie wyrzutnikowe


Explanation:
trudno to sobie wyobrazić, ale to chyba lepsze określenie niż z całym szcunkiem "wypychające"

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: one jednak wypychaj±, Nie wyrzucaj±, bo proces zmiany położenia łopatek jest ci±gły
3 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprężynuj±ce pier¶cienie (wypychaj±ce),


Explanation:
które wypychaja łopatki tak, aby były w stałym i pewnym styku z korpusem.

Normalnie robi± to pojedyncze sprężynki na dnie rowków w piascie, w których osadzone s± łopatki

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
Dziękuję