KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Back Flush Unit

Polish translation: urz±dzenie/zespół (do) płukania wstecznego


12:36 Jul 27, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Back Flush Unit
Urządzenie z wymywaniem zwrotnym???
Pozycja na liście części serwisowych. Brak dodatkowego kontekstu.
DarekS
Polish translation:urz±dzenie/zespół (do) płukania wstecznego
Explanation:
Szeroko stosowane s± proste filtry narurowe z wymiennymi wkładami oraz filtry siatkowe wyposażone w mechanizm pozwalaj±cy na płukanie wsteczne
Selected response from:

jacek o
Grading comment
Dziękuję. Chociaż alternatywna odpowiedź brzmi dla mnie bardzo fachowo, to wybieram termin "urządzenie/zespół płukania wstecznego". Sądząc po ilości trafień w Google termin ten wydaje się być dość powszechnie używany.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3urz±dzenie/zespół (do) płukania wstecznegojacek o
3urządzenie / jednostka przepłukiwania powrotnegoxxxM_M


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
back flush unit
urządzenie / jednostka przepłukiwania powrotnego


Explanation:
http://www.psi-polymersystems.com/backflush.html


xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 256

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
back flush unit
urz±dzenie/zespół (do) płukania wstecznego


Explanation:
Szeroko stosowane s± proste filtry narurowe z wymiennymi wkładami oraz filtry siatkowe wyposażone w mechanizm pozwalaj±cy na płukanie wsteczne


    Reference: http://water.pl/faq.php?show=1
jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 131
Grading comment
Dziękuję. Chociaż alternatywna odpowiedź brzmi dla mnie bardzo fachowo, to wybieram termin "urządzenie/zespół płukania wstecznego". Sądząc po ilości trafień w Google termin ten wydaje się być dość powszechnie używany.