KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

solenoid valve muffler

Polish translation: tłumik hałasu zaworu


13:19 Feb 11, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: solenoid valve muffler
mam to jedynie w wyliczance części drukarki :(
bartek
Polish translation:tłumik hałasu zaworu
Explanation:
takie tłumiki zakładane są przeważnie na zawór suwakowy służacy do sterowania siłownika pneumatycznego. Zawór taki jest sterowany przez elektromagnes często. Ma to na celu zmniejszenie syczącego hałasu wydawanego przez powietrze pod ciśnieniem przy przełączaniu suwaka. często wyposażone są w filtry spiekane.
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tłumik hałasu zaworu
PanPeter
3tłumik wylotowy zaworu elektromagnetycznegorobwoj


Discussion entries: 2





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tłumik wylotowy zaworu elektromagnetycznego


Explanation:
tłumik wylotowy komory łukowej zaworu itd, wg słownika eklektrycznego

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: to chyba tylko w instalacjach rozdzielczych WN, o ile w ogóle istnieje. Drukarka termosublimacyjna jest zasilana 220 V albo 380 V i nie wymaga tłumików łuku.
18 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tłumik hałasu zaworu


Explanation:
takie tłumiki zakładane są przeważnie na zawór suwakowy służacy do sterowania siłownika pneumatycznego. Zawór taki jest sterowany przez elektromagnes często. Ma to na celu zmniejszenie syczącego hałasu wydawanego przez powietrze pod ciśnieniem przy przełączaniu suwaka. często wyposażone są w filtry spiekane.

PanPeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
3 hrs

agree  Andrzej Mierzejewski: o ile hot foil coder jest zasilany sprężonym powietrzem.
5 hrs