KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Bundle wrapping machine

Polish translation: maszyna do foliowania pakietów czasopism/książek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bundle wrapping machine
Polish translation:maszyna do foliowania pakietów czasopism/książek
Entered by: Fionella

20:13 Feb 14, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Bundle wrapping machine
Nazwa pakowarki - tylko tyle
Fionella
maszyna do foliowania pakietów czasopism/książek
Explanation:
I sama sobie odpowiedziałaś, a ja tylko uzupełniam :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2007-02-16 09:04:53 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, miała być pewność 4. Informacje podane przez askerkę nie uzasadniaja pewności 5.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5maszyna do foliowania pakietów czasopism/książek
Andrzej Mierzejewski
4pakowarka opakowań zbiorczych
Marian Krzymiński
4zawijarka wiązekrobwoj


Discussion entries: 6





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bundle wrapping machine
zawijarka wiązek


Explanation:
WNT

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bundle wrapping machine
pakowarka opakowań zbiorczych


Explanation:
IMHO
Poniżej foto w linku.

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2007-02-14 20:43:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pmtdirect.com/website/article.asp?id=3172
Jest tutaj tutorial sposobów pakowania, warto poczytać, jest również >>>bundle wrapping<<<


    Reference: http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.workforcein...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bundle wrapping machine
maszyna do foliowania pakietów czasopism/książek


Explanation:
I sama sobie odpowiedziałaś, a ja tylko uzupełniam :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2007-02-16 09:04:53 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, miała być pewność 4. Informacje podane przez askerkę nie uzasadniaja pewności 5.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 972
Grading comment
Dziękuję.