KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

service limit

Polish translation: graniczne zużycie eksploatacyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:service limit
Polish translation:graniczne zużycie eksploatacyjne
Entered by: dtranslator

20:50 Feb 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Manuals
English term or phrase: service limit
W instrukcji obsługi wciągarki.
np. Service Limit of Parts
Chodzi chyba o okres, gdy np daną część trzeba wymienić, ale czy jest na to jakiś "ładny" odpowiednik?
dtranslator
graniczne zużycie eksploatacyjne
Explanation:
jeśli w mm (opony, klocki hamulcowe),ale w wielu linkach wg. podp. M.K.

Ustawienia Łańcuchów Rozrządu - ksiąka
Graniczne zużycie ustalone przez producenta pojazdu (łańcuchy, napinacze łańcucha, szyny napinające, szyny ślizgowe); Kontrola kół pośrednich i koła wałka ...
www.autodata.pl/ksazki2/lancuchy.htm - 6k - Kopia - Podobne strony
Wszystko co należy wiedzieć o ogumieniu
... w tym o różnej rzeźbie bieżnika, na kołach jednej osi (z wyjątkiem koła zapasowego),; opon, w których wskaźniki pokazują graniczne zużycie bieżnika, ...
www.jdkulej.pl/poradnik_ogumienie.php - 28k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dzięki, w tym kontekście to jest najlepszy wariant.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4okres międzyobsługowy
Marian Krzymiński
3graniczne zużycie eksploatacyjneA.G.
3okres między przeglądami
SlawekW


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
okres między przeglądami


Explanation:
http://tinyurl.com/yqeru6

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-02-18 21:28:48 GMT)
--------------------------------------------------

aha:) jest takie określenie "żywotność części" albo wręcz "żywotność serwisowa"...

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98
Notes to answerer
Asker: Teraz widzę, że to niestety nie tylko o okres chodzi, bo np. zużycie poszczególnych części w mm też jest jako "Servis Limit" :(((


57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okres międzyobsługowy


Explanation:
Obecnie, w zależności od producenta sprężarek, podstawowy okres międzyobsługowy wynosi zazwyczaj od 2000 do 6000 godzin pracy

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
graniczne zużycie eksploatacyjne


Explanation:
jeśli w mm (opony, klocki hamulcowe),ale w wielu linkach wg. podp. M.K.

Ustawienia Łańcuchów Rozrządu - ksiąka
Graniczne zużycie ustalone przez producenta pojazdu (łańcuchy, napinacze łańcucha, szyny napinające, szyny ślizgowe); Kontrola kół pośrednich i koła wałka ...
www.autodata.pl/ksazki2/lancuchy.htm - 6k - Kopia - Podobne strony
Wszystko co należy wiedzieć o ogumieniu
... w tym o różnej rzeźbie bieżnika, na kołach jednej osi (z wyjątkiem koła zapasowego),; opon, w których wskaźniki pokazują graniczne zużycie bieżnika, ...
www.jdkulej.pl/poradnik_ogumienie.php - 28k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
Dzięki, w tym kontekście to jest najlepszy wariant.