KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

bell crank

Polish translation: dźwignia kątowa


14:48 Mar 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: bell crank
Rozdział "troubleshooting" w instrukcji do wycinarki darni:
Problem: drive wheels won't engage
Comment: Verify the shift linkage is attached at the shift lever and at the **bell crank**and rod end is attached at **bell crank** and transmission arm.

Znalazłam taki schemat działania "bell crank": http://www.flying-pig.co.uk/mechanisms/pages/bellcrank.html
I nadal nie wiem, co to...
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Polish translation:dźwignia kątowa
Explanation:
Wortal elementów automatyki przemysłowej
wyłączniki krańcowe - głowice napędowe - LSM-XLA dźwignia kątowa z rolką-metal. LSM-XLA dźwignia kątowa z rolką-metal nr katalogowy: 266157 ...
www.psa.pl/ViewItem.php?ItemID=351&CategoryID=17&Subcategor... - 22k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Nie mam pewności, klient się jeszcze nie wypowiedział, ale skoro Proz pogania, postawię na dźwignię kątową, bo tak posłałam do klienta. Najwyżej później zamieszczę sprostowanie... Dziękuję obu answerer'om!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dźwignia wychylnaamat
4dźwignia kątowaA.G.


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dźwignia kątowa


Explanation:
Wortal elementów automatyki przemysłowej
wyłączniki krańcowe - głowice napędowe - LSM-XLA dźwignia kątowa z rolką-metal. LSM-XLA dźwignia kątowa z rolką-metal nr katalogowy: 266157 ...
www.psa.pl/ViewItem.php?ItemID=351&CategoryID=17&Subcategor... - 22k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
Nie mam pewności, klient się jeszcze nie wypowiedział, ale skoro Proz pogania, postawię na dźwignię kątową, bo tak posłałam do klienta. Najwyżej później zamieszczę sprostowanie... Dziękuję obu answerer'om!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dźwignia wychylna


Explanation:
tak funkcjonuje w ładowarkach, koparko-ładowarkach. W kazdym razie jest to rodzaj dźwigni w mechaniźmie wysięgnika.

amat
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 116