KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

overhead setting

Polish translation: nastawy ogólne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overhead setting
Polish translation:nastawy ogólne
Entered by: robwoj

12:48 Mar 14, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / filtr paliwa
English term or phrase: overhead setting
Sprężarka:

First 50 hours of operation - maintenance check
- wymienić olej, filtry, sprawdzić przewody itp
- overhead setting - check
ironsz
nastawy ogólne
Explanation:
na nosa i ze słownika
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ustawienia blokad /sygnalizacji przekroczenia dopuszczalnej temperatury i ciśnienia
Marian Krzymiński
3nastawy ogólnerobwoj
3ustawienia stałeKatarzyna Kolenda
2regulacja zaworów w głowicyA.G.


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nastawy ogólne


Explanation:
na nosa i ze słownika

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783
Grading comment
dzięki

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ustawienia blokad /sygnalizacji przekroczenia dopuszczalnej temperatury i ciśnienia


Explanation:
Sprężarki posiadają mozliwość nastawiania górnych (dopuszczalnych) wartości temperatury stopnia sprężającego i ciśnienia po osiągnięciu/przekroczeniu których następuje sygnalizacja a nastepnie wyłączenie sprężarki. Rozumiem, że w czasie obsługi serwisowej należy sprawdzic wartość tych nastawień.

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ustawienia stałe


Explanation:
Nastawy są ze słownika..ale jakieś to słowo "przykre"..;) Może po prostu ustawienia?

Katarzyna Kolenda
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
regulacja zaworów w głowicy


Explanation:
jeśli spr. tłokowa

SOHC - jeden wałek rozrządu na głowicy (single overhead camshaft) DOHC - dwa wałki rozrządu na głowicy (double overhead camshaft) ...
www.mazdaspeed.pl/christmas/warsztat/warsztat.php?c=oznacze... - 53k - Kopia - Podobne strony



--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2007-03-15 15:08:30 GMT)
--------------------------------------------------

kompensacyjnego a następnie do instalacji zewnętrznej.Praca agregatu nie wymaga stałej obsługi. Sterowanie pracą agregatu odbywa się za pomocą panelu kontrolnego zamocowanego na ścianie czołowej obudowy.

agregat = spr. śrubowa
tj. cos jak głowica, ale z elementami kontrolnymi (zawory bezp. zwrotne regulatory ciśnienia itp.)

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Notes to answerer
Asker: śrubowa akurat, jeśli to coś zmienia :)