KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

body spool plunger

Polish translation: trzpień suwaka zaworu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:body spool plunger
Polish translation:trzpień suwaka zaworu
Entered by: Jabberwock

10:20 Mar 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / diaphragm pump
English term or phrase: body spool plunger
Konserwacja pompy przeponowej:

Symptom - Slow or no pump strokes
Cause:
1. Check the system air pressure and the air regulator for the pumps.
2. The body spool plungers to the pilot valve are deformed.
Jabberwock
Poland
trzpień suwaka zaworu
Explanation:
IMHO chodzi o pneumatyczny zawór suwakowy sterujący posuwisto zwrotnym rchem pompki, wydaje się, że tam nie ma cewki elektromagnetycznej
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
Dzięki serdeczne!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1trzpień suwaka zaworu
PanPeter
3trzpienie cewekrobwoj


Discussion entries: 2





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trzpienie cewek


Explanation:
trzpienie cewek zaworu regulacyjnego (sterującego) zostały zniekształcone

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
trzpień suwaka zaworu


Explanation:
IMHO chodzi o pneumatyczny zawór suwakowy sterujący posuwisto zwrotnym rchem pompki, wydaje się, że tam nie ma cewki elektromagnetycznej

PanPeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Grading comment
Dzięki serdeczne!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: oczyiście! chodzi o zwichrowany trzpień nurnika/suwaka pneumatycznego zaworu sterującego.
7 hrs