KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

bladder

Polish translation: membrana


21:04 Mar 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: bladder
- What´s wrong?
- They told us it was the bladder.
- Oh, the main part... The main part is broken.

Chodzi o główną część pompy wodnej - takiej starej, jak to na wsiach bywają.
Dalej jest mowa o tym, że jak ta część się zepsuła, z pompy nie dało się już korzystać.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:membrana
Explanation:
imho

http://tinyurl.com/2bhjul

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-03-20 21:08:58 GMT)
--------------------------------------------------

i to dla porównania http://tinyurl.com/2xn5lh
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Dzięki, tak poszło.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1membrana
SlawekW
3mieszek, pompa mieszkowaA.G.


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
membrana


Explanation:
imho

http://tinyurl.com/2bhjul

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-03-20 21:08:58 GMT)
--------------------------------------------------

i to dla porównania http://tinyurl.com/2xn5lh

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98
Grading comment
Dzięki, tak poszło.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: Tak jest to element pompy membranowej, rodzaj pompy wyporowej.
12 hrs
  -> dzieki:)

neutral  A.G.: do M.K. : could you be more specific? który element ? en.wikipedia.org/wiki/Diaphragm_pump - 16k -
1 day59 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mieszek, pompa mieszkowa


Explanation:

Pompka mieszkowa z czterema różnymi końcówkami. ... Sprzęt kompletny: kanoe, 2 x wiosła, zestaw naprawczy, pompka mieszkowa. ...
www.allegro.pl/item172620170_kajak_kanu_kanoe_canoe_kanadyj... - 30k - Kopia - Podobne strony
Thetford - toalety chemiczne, toalety ekologiczne, toalety ...
W nowych toaletach stosowana dotychczas pompka mieszkowa została zastąpiona znacznie sprawniejszą i wydajniejszą pompką tłokową. ...
www.majer.com.pl/zeglarstwo/thetford_sc.html - 14k - Kopia - Podobne strony
Wszystko w Góry - i nie tylko
Pompka mieszkowa (nożna) 3 Litrowa. Profesjonalna, klasyczna pompka mieszkowa do pompowania duzych powierzchni takich jak pontony. ...
www.bergsport-welt.de/catalog_pl/product_info.php?manufactu... - 19k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944