KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

skeleton bucket

Polish translation: łyżka ażurowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skeleton bucket
Polish translation:łyżka ażurowa
Entered by: Marian Krzymiński

16:17 Mar 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Koparki
English term or phrase: skeleton bucket
Łyżka do koparki, ale bez wypełnienia - tzn. jest dosłownie sam 'szkielet'. Tyle że nigdzie nie znalazlem 'łyżki szkieletowej'... Może ktoś ma jakiś pomysł.
Letra
Poland
łyżka ażurowa
Explanation:
ŁYŻKA AŻUROWA
Łyżka ażurowa przeznaczona jest do załadunku okopowych z pryzm.Łyżka ażurowa dzięki zastosowaniu płaszcza w postaci prętów pozwala na odsianie zanieczyszczeń takich jak: ziemia,drobne kamienie, bryły itp. Może być montowana po dopasowaniu zamocowania na wszystkich typach koparkoładowarek, ładowarek i nośników teleskopowych.
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dzięki! Właśnie tego słowa mi brakowało.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4łyżka ażurowa
Marian Krzymiński
3szkielet łyżki
ironsz


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szkielet łyżki


Explanation:
łyżka szkieletowa to rzeczywiście nie brzmi, ale to wydaje się OK

ironsz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 86

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łyżka ażurowa


Explanation:
ŁYŻKA AŻUROWA
Łyżka ażurowa przeznaczona jest do załadunku okopowych z pryzm.Łyżka ażurowa dzięki zastosowaniu płaszcza w postaci prętów pozwala na odsianie zanieczyszczeń takich jak: ziemia,drobne kamienie, bryły itp. Może być montowana po dopasowaniu zamocowania na wszystkich typach koparkoładowarek, ładowarek i nośników teleskopowych.


    Reference: http://www.bazafirm.pl/newbaza/edytorwww/panel_new/prezentac...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230
Grading comment
Dzięki! Właśnie tego słowa mi brakowało.