KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Spiral saw

Polish translation: wyrzynarka z brzeszczotem spiralnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Spiral saw
Polish translation:wyrzynarka z brzeszczotem spiralnym
Entered by: Marian Krzymiński

17:51 Apr 3, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering /
English term or phrase: Spiral saw
Taka jak na przykład tu:
http://images.google.pl/images?svnum=10&um=1&hl=pl&lr=lang_p...

Na moje oko są to po prostu wyrzynarki, ale może jest jakaś inna nazwa?
M
maciejm
Poland
wyrzynarka z brzeszczotem spiralnym
Explanation:
Jest to dość mało rozpowszechniony rodzaj wyrzynarki z brzeszczotem przypominającym wiertło. Brzeszczot wykonuje wyłącznie ruch obrotowy ...spiral saw is very light weight at only 3.5 lbs. It has RPM of 23,700
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dzięki
M
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wyrzynarka z brzeszczotem spiralnym
Marian Krzymiński
2frezarkayastee


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
spiral saw
frezarka


Explanation:
przyjrzyj się zdjęciu z bliska (trzeba kliknąć na zobacz obrazek w pełnym oknie) tam nie ma brzeszczota, ale jakieś obrazające się narzędzie (a nie posuwisto-zwrotne) ze spiralnymi krawędziami skrawającymi, do tego nazwa - rotozip, stawiam na frezarkę

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: możnaby tak określić to narzędzie, ale wyraz "frezarka" od dawna dotyczy konkretnego rodzaju maszyny i może lepiej niech tak zostanie (przynajmniej na dającą się przewidzieć przyszłość) ;-)
13 hrs
  -> ja bym nie nazwał tego narzędzia skrawającego brzseszczotem, lecz frezem (z uwagi na sposób skrawania) - ale fakt, nie widziałem czegoś takiego w Polsce

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spiral saw
wyrzynarka z brzeszczotem spiralnym


Explanation:
Jest to dość mało rozpowszechniony rodzaj wyrzynarki z brzeszczotem przypominającym wiertło. Brzeszczot wykonuje wyłącznie ruch obrotowy ...spiral saw is very light weight at only 3.5 lbs. It has RPM of 23,700

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230
Grading comment
Dzięki
M

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: raczej w ten sposób i dlatego, że jest to narzędzie ręczne, choć yastee też ma sporo racji.
12 hrs