KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

design pressure drop

Polish translation: spadek ciśnienia obliczeniowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:design pressure drop
Polish translation:spadek ciśnienia obliczeniowego
Entered by: bartek

21:10 Jun 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: design pressure drop
czy mogę powiedzieć "spadek ciśnienia obliczeniowego"

chodzi o specyfikację:

design pressure drop: 0.9-0.14bar
zed
spadek ciśnienia obliczeniowego
Explanation:
http://tinyurl.com/2nnk42
Selected response from:

bartek
Grading comment
Jak zwykle najlepsza odpowiedź ;) zgubiło mnie to, że szukałem wyrażenia w cudzysłowach - stąd nie znalazło :) Mam jeszcze takie drobne pytanie - jak mogę stać się użytkownikiem pro (za te 300zł na 1 rok)??? chodzi głównie o płatność w złotówkach..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5obliczeniowy spadek ciśnieniamgas
4spadek ciśnienia obliczeniowego
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spadek ciśnienia obliczeniowego


Explanation:
http://tinyurl.com/2nnk42

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 539
Grading comment
Jak zwykle najlepsza odpowiedź ;) zgubiło mnie to, że szukałem wyrażenia w cudzysłowach - stąd nie znalazło :) Mam jeszcze takie drobne pytanie - jak mogę stać się użytkownikiem pro (za te 300zł na 1 rok)??? chodzi głównie o płatność w złotówkach..

3 days18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
obliczeniowy spadek ciśnienia


Explanation:
Wartość spadku ciśnienia na zaworze, zwężce itp. przyjęta w obliczeniach projektu

mgas
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Maciek Drobka