KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

spray solenoid

Polish translation: cewka elektrozaworu dyszy spryskującej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spray solenoid
Polish translation:cewka elektrozaworu dyszy spryskującej
Entered by: IgorMTFG

19:17 Sep 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: spray solenoid
w tabeli z bezpiecznikami dla opryskiwacza samojezdnego
IgorMTFG
cewka elektrozaworu dyszy spryskującej
Explanation:
opryskiwacza ma sie rozumiec.

W koncu opryskiwacz moze miec rozne dysze np. dysze w gazniku jesli posiada silnik gaznikowy - a nie o taka dysze i cewke jej elektrozaworu tu chodzi.
Selected response from:

_eP
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1cewka elektrozaworu dyszy spryskującej_eP
4cewka zaworu dyszy spryskiwacza
Andrzej Mierzejewski
3cewka (dyszy) spryskiwaczaA.G.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cewka (dyszy) spryskiwacza


Explanation:
Self-cleaning solenoid controlled water spray nozzle and valve ...
A self cleaning solenoid controlled water spray nozzle and valve assembly including an adaptor connected at one end to a solenoid actuated valve member and ...
www.freepatentsonline.com/5044555.html -

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Nie negując odpowiedzi zauważam, że angielski link niewiele tu wnosi - przydałby się jakiś polski: http://je.pl/h9ng .:) // "Solenoid-controlled water spray nozzle" to raczej "water spray nozzle" sterowana cewką lub przez cewkę.:)
3 hrs
  -> Dla proponowanej podpowiedzi wnosi. Cewka/solenoid sterujący dyszą... (Asker nie musi być karmiony łyżeczką. Ma swój rozum i nie trzeba tego negować przy każdej okazji)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cewka zaworu dyszy spryskiwacza


Explanation:
aaaaaaby było jasne, o co chodzi ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 972

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cewka elektrozaworu dyszy spryskującej


Explanation:
opryskiwacza ma sie rozumiec.

W koncu opryskiwacz moze miec rozne dysze np. dysze w gazniku jesli posiada silnik gaznikowy - a nie o taka dysze i cewke jej elektrozaworu tu chodzi.

_eP
Specializes in field
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: Szkoda; wyjaśniłbym zasadniczą różnicę miedzy sprężyna napinającą a reakcyjną. Przepraszam za formę komentarza. Wynika z mojego rozumienia celu Proza (odpowiedź Polangarowi). Odnośnie meritum: nie zmieniam zdania
2 hrs
  -> Ja nie czynilem Koledze uwag o gipsie i szpachelce przy pytaniu o "bias spring" i w spokoju przelknalem gorycz "porazki". Natomiast co do meritum to gdyby chodzilo o spryskiwacz czy opryskiwacz to powinno byc sprayer IMO przezanalogie dobelki opryskiwacza

agree  Marian Krzymiński: jedynie słusznie
3 hrs
  -> Dziekuje za docenienie odmiennosci mojej propozycji ;)