KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

pocket milling

Polish translation: frezowanie kieszenie (prostokatnych)


12:27 Oct 22, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pocket milling
to mill a pocket/ to mill pockets na frezarkach.
TechWrite
Israel
Polish translation:frezowanie kieszenie (prostokatnych)
Explanation:
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
12 L Z+100 R0 FMAX M6. 13 L X+30 Y+20 FMAX M3. 14 L Z+2 FMAX M99. 15 L X+80 Y+50 FMAX M99. 16 L Z+100 FMAX M2. POCKET MILLING (4) – frezowanie ...
www.zmt.mt.put.poznan.pl/CNC/4_Programowanie_TNC_cykle.pdf -

Frezowanie kieszeni. tak. tak. Frezowanie profilowe ... Rozwinięte frezowanie kieszeni. tak. -. Rozwinięte frezowanie profilowe ...
www.datacad.de/index.php?id=17&L=2 -

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-10-22 16:53:23 GMT)
--------------------------------------------------

kieszeni
Selected response from:

A.G.
Grading comment
O to mi chodziło, dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4frezowanie kieszenie (prostokatnych)A.G.
3frezowanie gniazda
EnglishDirect


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
frezowanie gniazda


Explanation:
sugestia

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frezowanie kieszenie (prostokatnych)


Explanation:
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
12 L Z+100 R0 FMAX M6. 13 L X+30 Y+20 FMAX M3. 14 L Z+2 FMAX M99. 15 L X+80 Y+50 FMAX M99. 16 L Z+100 FMAX M2. POCKET MILLING (4) – frezowanie ...
www.zmt.mt.put.poznan.pl/CNC/4_Programowanie_TNC_cykle.pdf -

Frezowanie kieszeni. tak. tak. Frezowanie profilowe ... Rozwinięte frezowanie kieszeni. tak. -. Rozwinięte frezowanie profilowe ...
www.datacad.de/index.php?id=17&L=2 -

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-10-22 16:53:23 GMT)
--------------------------------------------------

kieszeni

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
O to mi chodziło, dziękuję!