KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

drill probe

Polish translation: czujnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drill probe
Polish translation:czujnik
Entered by: atche84

18:46 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / wiertarki
English term or phrase: drill probe
Mam to tylko na rysunku (szerszego opisu brak). Jest to urządzenie pneumatyczne. Wygląda jak rurka, jakiś taki czujnik. Jest skierowane w stronę wiertła zamocowanego w wiertarce, ale nie w części roboczej, tylko powyżej (mniej więcej w okolicy mocowania wiertła). Niestety nie potrafię tego dokładniej opisać.
MagDol
Poland
czujnik
Explanation:
poprostu czujnik (mozna dodac kombinowany albo czujnik wiertla ) - ale skoro nie wiadomo do czego sluzy poza oddmuchem, lepiej nie precyzowac
Selected response from:

atche84
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1czujnik
atche84
3sondababetka


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
czujnik


Explanation:
poprostu czujnik (mozna dodac kombinowany albo czujnik wiertla ) - ale skoro nie wiadomo do czego sluzy poza oddmuchem, lepiej nie precyzowac

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 126
Grading comment
dziękuję
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. :) Chyba tak właśnie zrobię. Zrobiłam sobie na razie wersję roboczą "czujnik do pomiaru rdzenia wiertła", ale w sumie racja, że jak nie jestem pewna do czego konkretnie służy to lepiej zostawić sam czujnik. A może skoro figuruje w wykazie urządzeń pneumatycznych to może właśnie służy wyłącznie do oddmuchu? Tzn. czujnik wykrywa, że są jakieś wióry na wiertle i wtedy włącza się oddmuch. Jednak to tylko moje spekulacje. :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
13 hrs
  -> dzieki

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sonda


Explanation:
sonda

babetka
Native speaker of: Native in PolishPolish