KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

pneumatic box

Polish translation: skrzynka sterowania pneumatycznego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pneumatic box
Polish translation:skrzynka sterowania pneumatycznego
Entered by: Kasia Platkowska

09:43 Nov 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pneumatic box
Oto kontekst:

Cut off air valve on pneumatic box.

Z góry dziekuje za wszelkie sugestie.
Kasia Platkowska
Spain
skrzynka sterowania pneumatycznego
Explanation:
Zakładam, iż pełna nazwa brzmi: pneumatic control box
Selected response from:

Witold Wiechowski
Grading comment
Bardzo serdecznie dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zespól przygotowania powietrza
Andrzej Lejman
4skrzynka sterowania pneumatycznego
Witold Wiechowski
4jednostka pneumatyczna
ironsz


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jednostka pneumatyczna


Explanation:
gugluje się ładnie

ironsz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 86

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrzynka sterowania pneumatycznego


Explanation:
Zakładam, iż pełna nazwa brzmi: pneumatic control box

Witold Wiechowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 173
Grading comment
Bardzo serdecznie dziekuje!

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zespól przygotowania powietrza


Explanation:
zwykle składa sie z regulatora ciśnienia, zaworu odcinającego i odwadniacza / odolejacza.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 190