KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

term block

Polish translation: listwa zaciskowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:term block
Polish translation:listwa zaciskowa
Entered by: Merix

18:58 Nov 9, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: term block
Wiem co to jest itd, ale nie wiem jak to nazwać

Terminal block = term block

A terminal block is just a line of contectors that goes on a board. Wszystko pięknie łądnie, ale jak to sie fachowo nazywa?

terminal board - to płytka zaciskowa
terminal block - bloczek zaciskowy ? (czy liniarząd bloczków)?

Wielkie dzięki.
Merix
Poland
listwa zaciskowa
Explanation:
http://tinyurl.com/2dsnvo

na przykład
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuje.
Listwa to zestaw bloczków (kostek) i o to mi chodziło.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4blok zaciskowy/zacisków
Maciek Drobka
4listwa zaciskowa
bartek


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
listwa zaciskowa


Explanation:
http://tinyurl.com/2dsnvo

na przykład

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 539
Grading comment
Dziękuje.
Listwa to zestaw bloczków (kostek) i o to mi chodziło.
Notes to answerer
Asker: Właśnie o tym cały czas myślałem, ale z braku pewności wolałem zapytac. Bloczek zaciskowy to bardziej clamping block, tak mi się wydaje. Dziękuje


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blok zaciskowy/zacisków


Explanation:
Po prostu.

http://tinyurl.com/2sq3zc
http://tinyurl.com/2lyqbs

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-11-09 19:17:43 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze ładniej (a na pewno częściej):
kostka zaciskowa

http://tinyurl.com/3yqllh

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-11-09 19:22:26 GMT)
--------------------------------------------------

Bo to się może różnie nazywać - ot co.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 311
Notes to answerer
Asker: Teraz juz zglupialem:) Dlaczego nie listwa zaciskowa ?