KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

round cutting tools

Polish translation: obrotowe narzedzia skrawajace


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:round cutting tools
Polish translation:obrotowe narzedzia skrawajace
Entered by: Witold Palka

19:33 Nov 11, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: round cutting tools
"round cutting tools such as drills, stepdrills and endmills". Nie mogę znaleźć niczego po polsku, co określałoby całą tę kategorię narzędzi jako "round cutting tools" . Oczywiście zawsze można dosłownie, ale może znajdzie się znawca narzędzi i podpowie?
Himawari
Poland
obrotowe narzedzia skrawajace
Explanation:
Coz, moze po prostu tak?
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
Dziękuję! W tekście było "round", a na obrazku ze strony internetowej tej firmy były to narzędzia "round" i "rotary", czyli dwa w jednym. Z tego powodu wybrałam "obrotowe", ale nie mam pewności, czy właśnie to autor miał na myśli...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3obrotowe narzedzia skrawajaceWitold Palka
4 +1narzędzia o cylindrycznym kształcieA.G.


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
obrotowe narzedzia skrawajace


Explanation:
Coz, moze po prostu tak?

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 192
Grading comment
Dziękuję! W tekście było "round", a na obrazku ze strony internetowej tej firmy były to narzędzia "round" i "rotary", czyli dwa w jednym. Z tego powodu wybrałam "obrotowe", ale nie mam pewności, czy właśnie to autor miał na myśli...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj: http://www.google.pl/search?hl=pl&q="narzędzia obrotowe&btnG...
3 mins
  -> dzieki

agree  lukeg_1: przykro stwierdzić, że nawet niektóre (na szczęście) firmy amerykańskie używaja określenia "round". Fachowo jest "rotary cutting tools" // @A.G. re. przeciągacz: to w/g mnie jedna z tych firm, które wspomniałem wcześniej; gdzie oni są? Przeglądnij ich lin
38 mins
  -> dzieki

agree  Polangmar: Chociaż na końcu może się okazać, że jest to... narzynka (nawet jest obrotowa i skrawająca:D-))). http://www.proz.com/kudoz/2118091
1 hr
  -> dzieki

neutral  A.G.: Re: moi koledzy wyżej: www.surplus-tooling.com/round_cutting. (pierwszy link dla r.c.t): skąd tam w grupie "round tools" przeciągacz? Obraca sie?
4 hrs
  -> blad na stronie?

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
narzędzia o cylindrycznym kształcie


Explanation:
Frez do wyżłobienia 135° uformowany w V. d = 8 mm. 14. Frez do wyżłobienia prostopadłego o formie zaokrąglonej. Narzędzia o cylindrycznym kształcie ...
www.tuplex.pl/cms/upload/rb33_

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-11 20:53:43 GMT)
--------------------------------------------------

Round cutting tool deposition package – for coating drills, endmills, countersinks, routers and other rotating tungsten carbide tools.

Round = rotating?

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj: też ale obrotowe lepsze
4 mins
  -> pytanie jest o round, a nie rotational; dziękuję