KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

reverse buzzer system

Polish translation: sygnalizator dźwiękowy cofania / biegu wstecznego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reverse buzzer system
Polish translation:sygnalizator dźwiękowy cofania / biegu wstecznego
Entered by: swiecand

18:01 Jan 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: reverse buzzer system
"safety measures like safety belts, flash lights, reverse buzzer system" - jedno z zagadnień omawianych podczas "toolbox meetings" w firmie budowlanej
MikolajD
sygnalizator dźwiękowy cofania / biegu wstecznego
Explanation:
"buczek" ostrzegawczy, który się włącza w momencie wrzuceniem biegu wstecznego
Selected response from:

swiecand
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3sygnalizator dźwiękowy cofania / biegu wstecznegoswiecand
3brzęczyk cofania
S&L


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
sygnalizator dźwiękowy cofania / biegu wstecznego


Explanation:
"buczek" ostrzegawczy, który się włącza w momencie wrzuceniem biegu wstecznego

swiecand
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
11 mins
  -> valued support, thanks

agree  Polangmar
9 hrs
  -> dziękuję :)

agree  petrolhead
14 hrs
  -> dziękuję

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
brzęczyk cofania


Explanation:
Może tak? Choć to wcale nie brzęczy... :D

S&L
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish