KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

calendar safety alert

Polish translation: Kalendarz Bezpieczeństwa


19:16 Jan 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: calendar safety alert
w jego obrębie np. w styczniu tematem jest wózek widłowy, do tego są zdjęcia i porady dotyczące bezpieczeństwa, tematy zawarte w tym "calendar" będą następnie omawiane na spotkaniach roboczych
MikolajD
Polish translation:Kalendarz Bezpieczeństwa
Explanation:
i tematy przewodnie miesiąca
może coś w tym stylu
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Kalendarz Bezpieczeństwa
allp
3Harmonogram Szkoleń BHPRobert Foltyn


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Harmonogram Szkoleń BHP


Explanation:
Napisałem duzymi literami, żeby mądrzej wygladało ;)

Robert Foltyn
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kalendarz Bezpieczeństwa


Explanation:
i tematy przewodnie miesiąca
może coś w tym stylu

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
dziękuję