KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

puller

Polish translation: wciągarka kablowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:puller for overhead lines stringing
Polish translation:wciągarka kablowa
Entered by: swiecand

12:36 Jan 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: puller
Nazwa maszyny to Puller, a jej opis i przeznaczenie:
"Machine is a puller suitable for low and medium overhead lines stringing and recovering."

wciągarka? nawijarka? rozwijarka? zwijarka?

Maszyna jest wyposażona w "bull-wheels".

Pozdrawiam
Bartosz Sobala
Peru
wciągarka kablowa
Explanation:
To tak dla odróżnienia bo wciągarek różnego typu jest sporo i o różnym przeznaczeniu. Urządzenia z opisami na załączonych fotkach.
Selected response from:

swiecand
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wciągarka kablowaswiecand
4wyciągarkaKatarzyna Stasiuk-Fijałkowska


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyciągarka


Explanation:
http://tinylink.com/?mySYh9x6xe

Katarzyna Stasiuk-Fijałkowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wciągarka kablowa


Explanation:
To tak dla odróżnienia bo wciągarek różnego typu jest sporo i o różnym przeznaczeniu. Urządzenia z opisami na załączonych fotkach.


    Reference: http://www.cbsproducts.com/C-1020.htm
    Reference: http://www.thaler.pl/body_cable_pulling_winches.html
swiecand
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziękuję