KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

self-propelled scissors

Polish translation: Unoszący wózek nożycowy z napędem silnikowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-propelled scissors
Polish translation:Unoszący wózek nożycowy z napędem silnikowym
Entered by: Marian Krzymiński

18:38 Feb 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: self-propelled scissors
irlandzkie uprawnienia do obsługi tego typu urządzeń(wysięgników/wózków ???)

Certificate of Instruction
Standard attained: Operator
Courses completed:
SELF-PROPELLED BOOM
SELF-PROPELLED SCISSORS
TELESCOPIC HANDLER (teleporter?)
Tradeusz
Unoszący wózek nożycowy z napędem silnikowym
Explanation:
Ponieważ chodzi o nazwę na certyfikacie to nalezy to nazwać tak jak mówi norma, unikając kolokwializmów. BTW Jestem wykładwcą kursu "Kierowca-operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym".
Poniżej link
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
thank YOU!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Unoszący wózek nożycowy z napędem silnikowym
Marian Krzymiński
4samobieżne/samojezdne podesty nożycowe
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samobieżne/samojezdne podesty nożycowe


Explanation:
ew. platformy lub podnośniki

samobieżne podesty/podnośniki nożycowe to nazwa tych urządzeń stosowana przez polskiego dystrybutora firmy Genie

http://tinyurl.com/332gpa

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 311

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Unoszący wózek nożycowy z napędem silnikowym


Explanation:
Ponieważ chodzi o nazwę na certyfikacie to nalezy to nazwać tak jak mówi norma, unikając kolokwializmów. BTW Jestem wykładwcą kursu "Kierowca-operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym".
Poniżej link


    Reference: http://www.itn.com.pl/pin-sklep/index.php?m=view&uid=2679&s=...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230
Grading comment
thank YOU!