KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

current (measured/scaled) as torque

Polish translation: prąd/natężenie prądu jako moment obrotowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current (measured/scaled) as torque
Polish translation:prąd/natężenie prądu jako moment obrotowy
Entered by: robwoj

09:48 Feb 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: current (measured/scaled) as torque
"The T/C Correction Factor is used to calibrate the current measured as torque values."

"For the two vertical axis, the following quantities can be selected:
Current as T - Views the recorded current values scaled as torque using the values of the spindle setup parameters Gear Ratio and T/C factor from when the cycle was executed."

Chodzi o robota przemysłowego dokręcającego połączenia śrubowe.

Jest jeszcze wykres. Na osi poziomej jest czas w sekundach, na lewej osi pionowej - moment obr. na prawej osi pionowej kąt (wkręcania). I są zaznaczone przykłady, jak odczytać te 3 wartości - najeżdżamy kursorem na punkt odpowiedniej krzywej, stawiamy kropkę i w tabeli wyświetla się wartość. Natomiast w tej samej tabeli jest jeszcze (szarym kolorem) np. "current =0.16A"; "Current as T = 0.42 Nm"

Można wyrazić natężenie jako moment?

M
maciejm
Poland
prąd/natężenie prądu jako moment obrotowy
Explanation:
nie ma dokręcania wtedy prądu nie ma lub jest minimalny, gdy robot dokręca śrubkę wtdy potrzebny większy prąd aby był wiekszy moment dokręcający

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-21 11:06:31 GMT)
--------------------------------------------------

podobnie jak np podczas rozruchu silnika
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Dzięki.
M
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prąd przeliczony na moment obrotowyPolangmar
3prąd/natężenie prądu jako moment obrotowyrobwoj


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prąd/natężenie prądu jako moment obrotowy


Explanation:
nie ma dokręcania wtedy prądu nie ma lub jest minimalny, gdy robot dokręca śrubkę wtdy potrzebny większy prąd aby był wiekszy moment dokręcający

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-21 11:06:31 GMT)
--------------------------------------------------

podobnie jak np podczas rozruchu silnika

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783
Grading comment
Dzięki.
M

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prąd przeliczony na moment obrotowy


Explanation:
Przeliczać można jedne wartości na inne - służą do tego tabele, wykresy, wzory itp.

http://tinyurl.com/2lf9gs
http://www.proz.com/kudoz/2012525 :)

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370