KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

in positive pressure mode

Polish translation: pod nadciśnieniem, przy nadciśnieniu


18:08 Feb 22, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: in positive pressure mode
From Safety data Sheet

In case of large fire wear a self-contained breathing apparatus with a full face-piece operated in positive pressure mode.
Kasiunia
Polish translation:pod nadciśnieniem, przy nadciśnieniu
Explanation:
operated in positive pressure mode - pracująca/działająca/funkcjonująca pod nadciśnieniem/przy nadciśnieniu

W przypadku pożaru stosować pełny kombinezon ochronny z izolującym aparatem do oddychania z pełną maską pracującą pod nadciśnieniem.
http://tinyurl.com/32fe6v

Pełna maska z nadciśnieniem.
http://tinyurl.com/2llh73

Nie chodzi tu bynajmniej o ułatwienie oddychania.

Nadciśnieniowy aparat oddechowy zapewnia stałe nadciśnienie po to, żeby substancje niebezpieczne nie przedostały się do układu oddechowego.
Automat oddechowy po podłączeniu do maski utrzymuje lekkie nadciśnienie w masce, niezależnie od rytmu oddychania, co uniemożliwia przedostawanie się powietrza z zewnątrz do maski użytkownika.
http://www.proz.com/kudoz/920258

http://www.proz.com/kudoz/2142511
http://www.proz.com/kudoz/2235290
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pod nadciśnieniem, przy nadciśnieniuPolangmar
3w trybie nadciśnieniarobwoj


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w trybie nadciśnienia


Explanation:
to oznacza, że do oddychania podawane jest powietrze pod pewnym ciśnieniem poprzez filtr oczywiście. Oddychająca osoba ma ułatwione zadanie bo nie musi zasysać powietrza, a jest ono (powietrze w pompowywane do przestrzeni maski.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
1 hr

disagree  Polangmar: "W trybie nadciśnienia" to nie po polsku (zwłaszcza w tym kontekście). A wyjaśnienie też błędne.
6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pod nadciśnieniem, przy nadciśnieniu


Explanation:
operated in positive pressure mode - pracująca/działająca/funkcjonująca pod nadciśnieniem/przy nadciśnieniu

W przypadku pożaru stosować pełny kombinezon ochronny z izolującym aparatem do oddychania z pełną maską pracującą pod nadciśnieniem.
http://tinyurl.com/32fe6v

Pełna maska z nadciśnieniem.
http://tinyurl.com/2llh73

Nie chodzi tu bynajmniej o ułatwienie oddychania.

Nadciśnieniowy aparat oddechowy zapewnia stałe nadciśnienie po to, żeby substancje niebezpieczne nie przedostały się do układu oddechowego.
Automat oddechowy po podłączeniu do maski utrzymuje lekkie nadciśnienie w masce, niezależnie od rytmu oddychania, co uniemożliwia przedostawanie się powietrza z zewnątrz do maski użytkownika.
http://www.proz.com/kudoz/920258

http://www.proz.com/kudoz/2142511
http://www.proz.com/kudoz/2235290

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370
Grading comment
Dziękuję