KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

crimped wheel

Polish translation: moletka zaciskająca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crimp wheel
Polish translation:moletka zaciskająca
Entered by: Polangmar

12:00 Feb 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: crimped wheel
element maszyny do produkcji herbaty w saszetkach
Ryszard Matuszewski
koło/kółko zaciskające/ściskające
Explanation:
Kontekst zawsze wiele daje - w tym przypadku dużo pomaga wyjaśnienie, że może to być "crimp wheel".
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dzięki. Od ludzi pracujących przy tej maszynie dostałem feedback, że nazywają to koło "moletka". W życiu bym nie wymyślił
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wieniec karbowany
Marian Krzymiński
3koło/kółko zaciskające/ściskającePolangmar


Discussion entries: 2





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
crimp wheel
koło/kółko zaciskające/ściskające


Explanation:
Kontekst zawsze wiele daje - w tym przypadku dużo pomaga wyjaśnienie, że może to być "crimp wheel".

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370
Grading comment
Dzięki. Od ludzi pracujących przy tej maszynie dostałem feedback, że nazywają to koło "moletka". W życiu bym nie wymyślił

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wieniec karbowany


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Wieniec to "(wheel) rim".
6 hrs