KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

toiler

Polish translation: spring coiler /zwijarka


22:19 Mar 12, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / smarowanie - maszyna do produkcji sprężyn
English term or phrase: toiler
The machine be lubricated mechanical oil, and supply by two automatic oil pumps. The right side pump used to lubrication of main parts of the machine. The oil tube tied to the all lubricated point. There are ten points on the toiler, eight points on the transfer unit, 14 points on the knotters, 2 points on the heat treatment. The lift side pump used to lubricated the knotting gear of the knotters. The oil should be applied with mechanical oil No.32.

DTR-ka z chińskiego tłumaczona. W innych miejscach ten "toiler" nie występuje. Jedyne, co mi przychodzi do głowy to literówka - oiler, ale co poeta? Cały tekst jest w tym stylu. Dowcipnisie dali chiński oryginał, ale za Chiny Ludowe nie wydłubię z gąszcza krzaków właściwego kawałka, żeby wrzucić na chiński kudoz.
Joanna Rączka
Poland
Polish translation:spring coiler /zwijarka
Explanation:
guess
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dzięki. Cały ten tekst to zgadywanka. Wrzuciłam fragment tych krzaków Chińczyków z obszernym wyjaśnieniem, bo nie byłam pewna, czy właściwe krzaki wydłubałam, dołożyłam przekład angielski i potwierdzili, że chodzi o zwijarkę. Cała maszyna to jednak trochę więcej niż zwijarka, choć to jej główny podzespół - jeszcze wiąże na tych sprężynach węzły i obrabia cieplnie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podajnik/ prostownicarobwoj
3spring coiler /zwijarkaA.G.


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spring coiler /zwijarka


Explanation:
guess

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944
Grading comment
Dzięki. Cały ten tekst to zgadywanka. Wrzuciłam fragment tych krzaków Chińczyków z obszernym wyjaśnieniem, bo nie byłam pewna, czy właściwe krzaki wydłubałam, dołożyłam przekład angielski i potwierdzili, że chodzi o zwijarkę. Cała maszyna to jednak trochę więcej niż zwijarka, choć to jej główny podzespół - jeszcze wiąże na tych sprężynach węzły i obrabia cieplnie.
Notes to answerer
Asker: Całkiem możliwe i chyba bardziej prawdopodobne niż oiler. Jeszcze trochę poczekam.


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podajnik/ prostownica


Explanation:
Oczywiście jest to także zgadywanie i z całym szacunkiem dla odpowiedzi p. Andrzeja, ale całe to urządzenie to zwijarka aten toiler to jego podzespół i pewnie na początku tej zwijarki, ale może się mylę.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783