KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

pre-wired machine

Polish translation: maszyna (dostarczona) z wykonaną elektryczną instalacją (zasilającą)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-wired machine
Polish translation:maszyna (dostarczona) z wykonaną elektryczną instalacją (zasilającą)
Entered by: monico

11:55 Apr 22, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pre-wired machine
Complete field cabling, i.e. cables, cable trays and required fastening material between the terminal strips of the pre-wired machine and the variable drives, the wired switchgear plant, control desk, operating stations, and external (optional) units.
monico
Poland
maszyna (dostarczona) z wykonaną elektryczną instalacją (zasilającą)
Explanation:
w tym przypadku okablowanie (instalacja elektryczna , zapewne zasilająca) nie jest wstępne lecz właśnie docelowe, tyle, że wykonane przed dostarczeniem rzeczonej maszyny (silnik, generator)na, na, jak można się domysleć, plac budowy, miejsce montażu, itp.
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maszyna (dostarczona) z wykonaną elektryczną instalacją (zasilającą)
Marian Krzymiński
3wstępnie okablowany silnik elektrycznyA.G.


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wstępnie okablowany silnik elektryczny


Explanation:
tak wynika z kontekstu: maszyna elektryczna to silnik, prądnica lub transformator

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marian Krzymiński: transformator to nie maszyna elektryczna!
5 days
  -> P. Marianie, cieszę się, że jest odzew. Dyskutujmy! See:"electrical machine" + wikipedia

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maszyna (dostarczona) z wykonaną elektryczną instalacją (zasilającą)


Explanation:
w tym przypadku okablowanie (instalacja elektryczna , zapewne zasilająca) nie jest wstępne lecz właśnie docelowe, tyle, że wykonane przed dostarczeniem rzeczonej maszyny (silnik, generator)na, na, jak można się domysleć, plac budowy, miejsce montażu, itp.

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1230
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: słowa, słowa...: w meritum to samo; komentarz???; jaki generator skoro to współpracuje z falownikiem
5 days