KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

1 twist pair single shielded flexible cable

Polish translation: elastyczna skrętka pojedynczo ekranowana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:1 twist pair single shielded flexible cable
Polish translation:elastyczna skrętka pojedynczo ekranowana
Entered by: Anna Marta Chelicka-Bernardo

09:49 May 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: 1 twist pair single shielded flexible cable
Ja przetlumaczylabym to jako:
1 elastyczny kabel skrecany (albo typu skretka) z oslona
ale znalazlam link:
http://www.zgapa.pl/data_files/referat_212.html
gdzie mowi sie 2 rodzajach tego typu kabli:

Ekranowany kabel skrecany (STP) sklada sie z jednej lub wiecej skreconych par przewodów otoczonych ekranującą folią lub siatką i zazwyczaj umieszczonej we wspólnej oslonie izolacyjnej. W zalezności od zastosowania, kazda pojedyncza para moze miec lub nie wlasne ekranowanie. Trzeba pamietac, ze "dzieki" ekranowaniu kabla niekiedy transferowane dane mogą zostac w pewien sposób znieksztalcony.

Nie ekranowany kabel skrecany (UTP) sklada sie z jednej lub wiecej par drutu miedzianego otoczonych wspólną osloną izolacyjną. Dane nie ekranowane mogą sie przy pewnych czynnikach rozpraszac.

Tlumacze rys. techniczne dot. obwodow elektrycznych.
Inne wyrazenie z serii to:
4 TWIST PAIRS SINGLE SHIELDED + TOTAL SHIELD FLEXIBLE CABLE
Dzieki za rozwianie watpliwosci
Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
elastyczna skrętka pojedynczo ekranowana
Explanation:
Myślę, że tyle wystarczy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Skrętka_ekranowana
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Jeszcze raz dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1elastyczna skrętka pojedynczo ekranowana
Jerzy Matwiejczuk
4jednoparowa / dwużyłowa skrętka ekranowana elastyczna w pojedynczej izolacji
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jednoparowa / dwużyłowa skrętka ekranowana elastyczna w pojedynczej izolacji


Explanation:
http://tinyurl.com/3j8ay7
http://tinyurl.com/4yv75x

http://tinyurl.com/3qqx2n
krócej nie potrafię

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 539
Notes to answerer
Asker: Dziekuje


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
elastyczna skrętka pojedynczo ekranowana


Explanation:
Myślę, że tyle wystarczy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Skrętka_ekranowana

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166
Grading comment
Jeszcze raz dziekuje.
Notes to answerer
Asker: Dziekuje


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
15 hrs
  -> Dziękuję!