KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

snake eyes screw

Polish translation: wkręt snake eyes®


22:14 Aug 30, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: snake eyes screw
Śruba z łbem stozkowym, z dwoma otworkami w powierzchni na kluch
Andrzej B.
Polish translation:wkręt snake eyes®
Explanation:
http://tinyurl.com/5r2s3t

Nazwa jest registered i nie ma co kombinować
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wkret z 2 otworkami w lbie (wkret typu "snake eyes")jerzy cieslik77
4śruba zabezpieczona przed odkręceniem typu snake eyeArrakis
4wkręt snake eyes®
bartek


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wkręt snake eyes®


Explanation:
http://tinyurl.com/5r2s3t

Nazwa jest registered i nie ma co kombinować

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 539

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
śruba zabezpieczona przed odkręceniem typu snake eye


Explanation:
Tutaj jest opis
http://www.insight-security.com/ssf-twinhole.htm

Arrakis
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 78
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziekuję!


1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wkret z 2 otworkami w lbie (wkret typu "snake eyes")


Explanation:
ma w lbie 2 otworki wymaga specjalnego srubokretu/klucza

jerzy cieslik77
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 169
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziekuję!