KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

on-line metering equipment

Polish translation: urządzenia kontrolno-pomiarowe do pomiaru w przepływie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on-line metering equipment
Polish translation:urządzenia kontrolno-pomiarowe do pomiaru w przepływie
Entered by: literary

08:00 Feb 10, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: on-line metering equipment
W instalacji rurowej urządzenia przetwórczego
Chodzi o "on-line"
Raczej nie ma to nic wspólnego z komputerami i Internetem.
literary
urządzenia kontrolno-pomiarowe do pomiaru w przepływie
Explanation:
prawdopodobnie chodziło o 'in-line' (przynajmniej ja się z tym spotykałem)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
OK
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4urządzenia kontrolno-pomiarowe do pomiaru w przepływieMarek Daroszewski (MrMarDar)
3 +1sprzęt/urządzenia do pomiarów bezpośrednich
Maciek Drobka


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sprzęt/urządzenia do pomiarów bezpośrednich


Explanation:
ew. w trybie/czasie rzeczywistym

czyli w trakcie pracy

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 311

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: a nie urzadzenia licznikowe ze zdalnym odczytem?
16 mins
  -> wydaje mi się, że chodzi jednak o pomiary -- pod tym względem propozycja Marka jest podobna -- choć faktycznie odczyt jest zdalny

agree  big_fish: On-line A state in which a piece of equipment or subsystem is directly connected with or incorporated into the main system
845 days
  -> dziękuję :)

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urządzenia kontrolno-pomiarowe do pomiaru w przepływie


Explanation:
prawdopodobnie chodziło o 'in-line' (przynajmniej ja się z tym spotykałem)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 303
Grading comment
OK
Notes to answerer
Asker: Możliwe, była to angielszczyzna "nierodowita"