KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

solid stock

Polish translation: materiał pełnokuty/całokuty


17:36 Feb 9, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: solid stock
Tekst o obróbce szybkościowej:
HSM (High-Speed Machining) operations can machine the landing gear strut of an aircraft out of solid stock instead of a casting.

Wiadomo o co chodzi, ale jak to ująć? Myślałam nad produktem wyjściowym, ale to chyba nie oddaje w pełni znaczenia...
hania_arshes
Polish translation:materiał pełnokuty/całokuty
Explanation:
Jako alternatywa odlewu.
Patrz jednio ze znaczeń "solid" w słownikuWNT.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1z jednego kawałka materiałuA.G.
2 +1materiał pełnokuty/całokuty
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
z jednego kawałka materiału


Explanation:
materiał = to , co oferuje huta

. być kłopotliwa o tyle, że -prznajmniej te TT-tki które widziałem - mają zestawy kołowe toczone z jednego kawałka metalu, bez ich wymiany nie da rady. ...
ds5.agh.edu.pl/~qziou/viewtopic.php?t=236 - 41k -

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1944

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
9 hrs
  -> dziękuję

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
materiał pełnokuty/całokuty


Explanation:
Jako alternatywa odlewu.
Patrz jednio ze znaczeń "solid" w słownikuWNT.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166
Grading comment
Dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
3 hrs
  -> Dziękuję!