KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

dribble feed

Polish translation: przesuw przecyzyjnego dozowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dribble feed
Polish translation:przesuw przecyzyjnego dozowania
Entered by: Polangmar

15:59 Feb 15, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: dribble feed
chodzi o materiały na przenośniku taśmowym; oto kontekst:
Full feed/dribble feed control for accurate batching
drugastrona
Poland
precyzyjne dozowanie końcowe/finalne
Explanation:
Może tak.

http://tinyurl.com/c7gkvm
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
musiałem ostatecznie przetłumaczyć jako "sterowanie zgrubne/dokładne przesuwu dla przecyzyjnego dozowania" (ach te równoważniki)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dozowanie/podawanie regulowanerobwoj
3precyzyjne dozowanie końcowe/finalnePolangmar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
precyzyjne dozowanie końcowe/finalne


Explanation:
Może tak.

http://tinyurl.com/c7gkvm

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2370
Grading comment
musiałem ostatecznie przetłumaczyć jako "sterowanie zgrubne/dokładne przesuwu dla przecyzyjnego dozowania" (ach te równoważniki)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  robwoj: jeżeli precyzyjne, to ta "precyzja musi być jakoś regulowana czy ustawiana
18 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dozowanie/podawanie regulowane


Explanation:
http://www.google.com/search?num=100&hl=pl&newwindow=1&q="do...

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Regulowany jest cały proces dozowania - tu chodzi o jego końcową część ("strużkę").
13 hrs
  -> no właśnie ta "strużka" jest regulowana, albo grubsz, albo cieńsza