KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

TCM

Polish translation: moduł kontroli napędu


19:29 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: TCM
+12V battery, TCM/ADIC, trailer brake circuit.

opis jednego z bezpieczników w pojezdzie mechanicznym
Robert Pranagal
Polish translation:moduł kontroli napędu
Explanation:
wydaje mi się, żę co prawda jest w tym układzie bezpiecznik, ale to raczej coś innego, sprawdz sam

transmission control module
Selected response from:

ArturSz
United Kingdom
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4moduł sterujący przyczepyRobert Trojanowicz
3moduł kontroli napędu
ArturSz


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tcm
moduł kontroli napędu


Explanation:
wydaje mi się, żę co prawda jest w tym układzie bezpiecznik, ale to raczej coś innego, sprawdz sam

transmission control module


    Reference: http://www.100megsfree4.com/dictionary/car-dict.htm
    Reference: http://public.fotki.com/Scotian/300m/engine/tcm_fuse/
ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113
Grading comment
dzieki

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tcm
moduł sterujący przyczepy


Explanation:
w tym wypadku nie jest to moduł sterujący napędu (tak samo - TCM), mowa zresztą o obwodzie hamulca przyczepy

Robert Trojanowicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34