KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

EDC

Polish translation: elektroniczna regulacja siłowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EDC
Polish translation:elektroniczna regulacja siłowa
Entered by: stake

20:08 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: EDC
+12V battery, EDC/TCM/ADIC, handbrake circuit.

opis jednego z bezpieczników w pojezdzie mechanicznym
Robert Pranagal
electronic draft control
Explanation:
EDC to nie musi być koniecznie Error Detection and Correction, jeśli chodzi o ciągniki, może to być Electronic Draft Control, czyli elektroniczna regulacja siłowa - układ stosowany do detekcji siły jaką wywiera na ciągnik narzędzie przez niego ciągnione i zanurzone w glebie
Selected response from:

stake
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5jednostka sterująca EDCRobert Trojanowicz
4electronic draft controlstake
3zostaw oryginalne skróty
ArturSz


Discussion entries: 11





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
edc
zostaw oryginalne skróty


Explanation:
nawet anglojęzyczni użytkownicy niewiele z tego rozumieją, zapewniam cię

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
edc
electronic draft control


Explanation:
EDC to nie musi być koniecznie Error Detection and Correction, jeśli chodzi o ciągniki, może to być Electronic Draft Control, czyli elektroniczna regulacja siłowa - układ stosowany do detekcji siły jaką wywiera na ciągnik narzędzie przez niego ciągnione i zanurzone w glebie

stake
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
dzieki

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
edc
jednostka sterująca EDC


Explanation:
Electronic Diesel Control


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 15 mins (2004-04-04 01:23:53 GMT)
--------------------------------------------------

skróty rzeczywiście zostaw bez dodawania opisu, te można zastosować w tekście instrukcji warsztatowej itp.,
a to tutaj to pewnie wykaz elementów instalacji elektrycznej

Robert Trojanowicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34