KudoZ home » English to Polish » Mechanics / Mech Engineering

fire sensitive sprinkler

Polish translation: zraszacz z czujnikiem przeciwpożarowym


10:55 Feb 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: fire sensitive sprinkler
czujnik dymu? (ustrojstwo co to jest pod sufitem i leje woda, jak wyczuje pozar)
jodelka
Polish translation:zraszacz z czujnikiem przeciwpożarowym
Explanation:
nie tylko dym, ale i ogień (= wysoka temperatura) są istotne

ew. z czujnikiem dymu i ognia
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="czujnik dymu i ognia"&l...
http://www.kidde.pl/index.php?act=kategoria2
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Tak, chyba chodzilo o to, dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zraszacz z czujnikiem przeciwpożarowymMarek Daroszewski (MrMarDar)
4automatyczny tryskacz gasniczy
Michal Berski
4tryskacz ga¶niczy
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tryskacz ga¶niczy


Explanation:
b
. krawdziach p∏yt filigranowych z charakterystycznym górnym zagiciem zbrojenia; 2 –
przewód instalacji gaÊniczej; 3 – tryskacz instalacji gaÊniczej; 4 ...
www.filigran.pl/download/Architektura_6_22_1.pdf

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 539

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatyczny tryskacz gasniczy


Explanation:


Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 57

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zraszacz z czujnikiem przeciwpożarowym


Explanation:
nie tylko dym, ale i ogień (= wysoka temperatura) są istotne

ew. z czujnikiem dymu i ognia
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="czujnik dymu i ognia"&l...
http://www.kidde.pl/index.php?act=kategoria2


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 303
Grading comment
Tak, chyba chodzilo o to, dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Kurek
8 hrs
  -> dzięki