KudoZ home » English to Polish » Media / Multimedia

Related press releases

Polish translation: artykuły tematyczne/tematyczne publikacje prasowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:related press releases
Polish translation:artykuły tematyczne/tematyczne publikacje prasowe
Entered by: Joanna Borowska

09:17 May 23, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Media / Multimedia
English term or phrase: Related press releases
Proszę o pomoc.
Komunikaty / publikacje prasowe, ale jak moznaby przetłumaczyć related? pokrewne? czy jakoś inaczej?
to jest hasło na stronie WWW.
xxxeduardo2000
artykuły tamatyczne
Explanation:
np tu: http://cnd.pl/art_zasilacze1.htm
http://www.proosto.com/cms/go/pl/183
pełno tego w gulgu :o)

chociaż my¶lę, że można by omin±ć to "related"- w końcu wiadomo, że te artykuły musz± być jako¶ powi±zane z tematyk± strony
(ew. możne "ciekawe artykuły"?)

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-05-23 09:33:46 GMT)
--------------------------------------------------

wydaje mi się, że \"pokrewne\" też brzmi ok
Selected response from:

Joanna Borowska
Poland
Grading comment
Ki!!!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4artykuły tamatyczneJoanna Borowska
4podobneGregF
3powiązane tematycznie
ZenonStyczyrz


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
related press releases
artykuły tamatyczne


Explanation:
np tu: http://cnd.pl/art_zasilacze1.htm
http://www.proosto.com/cms/go/pl/183
pełno tego w gulgu :o)

chociaż my¶lę, że można by omin±ć to "related"- w końcu wiadomo, że te artykuły musz± być jako¶ powi±zane z tematyk± strony
(ew. możne "ciekawe artykuły"?)

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-05-23 09:33:46 GMT)
--------------------------------------------------

wydaje mi się, że \"pokrewne\" też brzmi ok

Joanna Borowska
Poland
Native speaker of: Polish
Grading comment
Ki!!!

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
related press releases
podobne


Explanation:
Sformułowanie "podobne artykuły" również występuje na stronach www, np.:

http://www.google.pl/url?sa=U&start=7&q=http://www.geozeta.p...

GregF
Native speaker of: Native in PolishPolish

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
related press releases
powiązane tematycznie


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 17 mins (2005-05-23 10:35:23 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście całość
\'powiązane tematyczne publikacje prasowe\"

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4