KudoZ home » English to Polish » Media / Multimedia

achieve contacts

Polish translation: osiągnięto ponad 3.2 miliardy wyświetleń/emisji trafających do ludzi z grupy docelowej


13:17 Jul 5, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: achieve contacts
Dokument w sprawie programu zdrowia publicznego w UE;

(...) The 2005-2008 “HELP: For a Life without Tobacco” EU anti-smoking campaign targeting mainly adolescents (15 to 18-year-olds) and young adults (18 to 30-year-olds) was continued. During a 30-month period more than 46 000 TV spots, using 96 national TV channels and the Internet, achieved more than 3.2 billion contacts within the target group of young people.
tabor
Poland
Polish translation:osiągnięto ponad 3.2 miliardy wyświetleń/emisji trafających do ludzi z grupy docelowej
Explanation:
Ja np tak bym to widział IMO :)
Selected response from:

hex0
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dotrzeć do xxx osób z grupy docelowej
paulina_d.
3osiągnięto ponad 3.2 miliardy wyświetleń/emisji trafających do ludzi z grupy docelowejhex0


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dotrzeć do xxx osób z grupy docelowej


Explanation:
zdaje się, że nasi specjaliści od reklamy mówią też o "ilości kontaktów", ale o "docieraniu" mówi się chyba częściej i brzmi to lepiej. Czyli tutaj np. "udało się dotrzeć do ponad 3,2 miliarda osób z grupy docelowej."

paulina_d.
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: No i właśnie tu, imho, leży problem: spoty telewizyjne na pewno nie dotarły do ok. połowy mieszkańców planety Ziemia, tylko były obejrzane 3,2 mln razy, bo emitowano je tysiące razy na przestrzeni 30 m-cy.

Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  clairee
14 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osiągnięto ponad 3.2 miliardy wyświetleń/emisji trafających do ludzi z grupy docelowej


Explanation:
Ja np tak bym to widział IMO :)

hex0
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję