KudoZ home » English to Polish » Media / Multimedia

install widget service

Polish translation: zainstalować obsługę dodatków typu widget


11:43 Feb 6, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: install widget service
W zdaniu:
Install or delete widget service.
Nie mam o tym większego pojęcia. Czy można to może przetłumaczyć jako Konfiguracja (założenie) serwisu widget?
Z góry dziękuję.
asia20002
Poland
Polish translation:zainstalować obsługę dodatków typu widget
Explanation:
moim zdaniem
po linii - instalacja / usunięcie obsługi dodatków typu widget
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Ta odpowiedź wydaje mi się bardziej trafna choć ciągle nie jestem pewna czy 'service' to tutaj obsługa widgetów czy np. witryna, którą obsługują.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zainstalować obsługę dodatków typu widgetMarek Daroszewski (MrMarDar)
3instalować serwis widget
CalBoy
Summary of reference entries provided
Instalacja widgetów
Jerzy Matwiejczuk

Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instalować serwis widget


Explanation:
moze tak, widget to male aplikacje pokazujace na desktop rozne pozyteczne informacje

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zainstalować obsługę dodatków typu widget


Explanation:
moim zdaniem
po linii - instalacja / usunięcie obsługi dodatków typu widget

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Ta odpowiedź wydaje mi się bardziej trafna choć ciągle nie jestem pewna czy 'service' to tutaj obsługa widgetów czy np. witryna, którą obsługują.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: napisałbym widgetów/widżetów
16 mins
  -> dzięki; ja mimo wszystko pozostanę przy swoim 'typu widget'




Reference comments


2 days22 hrs
Reference: Instalacja widgetów

Reference information:
Z poniższego
http://tinyurl.com/ak5ex3
a także z dodatkowej informacji Pytającej wynika, że obsługa widgetów (widget engine) jest preinstalowana w telewizorach wymienionych typów. W związku z tym termin "install widget service" dotyczyłby raczej instalowania/kasowania (czy raczej uaktywnienia/dezaktywacji, skoro ich lista jest dostępna) poszczególnych, wybranych usług typu widget, jak kursy akcji, prognoza pogody etc.

Jerzy Matwiejczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20